Her er vores nye visuelle identitet

Med et voksende kundegrundlag, øget kendskab og en branche i rivende digital udvikling er det på tide, at udseendet matcher vores ambitioner. Derfor har Plando fået ny visuel identitet. 

Samtidig med lanceringen af vores nye produktunivers, har Plando fået en ny og stærk visuel identitet, som skal være med til at sætte retningen for Plando - nu og i fremtiden. 

- Vi har siden lanceringen af Plando gjort os nogle erfaringer, som vores nye univers er et resultat af. Ambitionen er den samme, men nu ryster vi posen. Det vil vi også gerne sende et budskab om rent visuelt og her er den ny visuel identitet det helt rigtige, fortæller Jacob Lemche.

Formsproget og farverne i Plandos nye visuelle identitet balancerer det digitale og tekniske med det enkle og funktionelle. 

Der er behov for klarsyn

Plando er udviklet med udgangspunkt i at skabe overblik i en branche, hvor mængden af data og information er enorm og ofte uden samlet overblik – og derfor ikke bliver udnyttet optimalt. Målet har altid været at skabe en platform, hvor data ikke alene er let tilgængelig, men også kan bruges aktivt i ejendomsudvikling – og netop dét er afspejlet i vores nye identitet.

– Vores nye logo er inspireret af formsproget fra tekniske tegninger, de såkaldte blueprints, som symboliserer enkelhed og klarhed. Det passer perfekt til Plandos mission om at skabe overblik og indsigt, fortæller medejer Jacob Lemche om vores nye identitet.

De tekniske referencer er gennemgående i hele Plandos nye udtryk, hvor både logo, typografi og farvevalg balancerer det digitale og tekniske med det med det enkle og funktionelle.

Plandos nye visuelle identitet er skabt i samarbejde med designbureauet Re-public.

- Resultatet er blevet en helstøbt identitet, der synliggør Plandos bagvedliggende viden og ekspertise, og afspejler intentionen om at skabe overblik og indsigt i drift, vedligehold og udvikling af ejendomme, fortæller Jacob Lemche, og fortsætter:

- Det understøtter oplevelsen af Plando, som et dynamisk digitalt produktunivers. Et visuelt udtryk for dét, der gør Plando til netop Plando, og som kan være med til at sætte retningen for Plando nu og i fremtiden.

Plando logo foran billede by set fra oven

Et frisk pust og et nyt univers

Den nye visuelle identitet er både et frisk pust og en ny begyndelse for Plando, og falder sammen med at vi lancerer nyt produktunivers.

Plandos nye digitale univers rummer alt, hvad du skal bruge for at drifte og vedligeholde dine ejendomme. Fra strategisk planlægning af vedligeholdelse og forbedring med vores vedligeholdelsesværktøj, Plando Strategy, til udførelse og styring af bygge- og renoveringsprojekter med Plando Project, og til dagligdags drift og facility management med Plando Daily.

Plando, som du kender det, er stadig det samme - nu kalder vi det blot for Plando Strategy.

Selvom vores mål ikke har ændret sig, markerer det nye univers en vigtig milepæl – både for os og for hele branchen, som virkelig er i gang med at udvikle sig rent digitalt.

– Branchen er blevet mere åben for digitale værktøjer, og derfor er det helt naturligt for os at udvide vores segment og gøre processen mere strømlinet. Vi hjælper nu med alt fra de daglige opgaver til det strategiske og selve udførelsen, siger medejer Jacob Lemche.

Med det stigende fokus på effektivisering, data og rapportering er det vigtigt at komme i gang. "Der er ingen tid at spilde," slutter Jacob.

Book en demo

Har I interesse i Plando, og hvordan det digitale værktøj kan hjælpe med et planlægningsmæssigt overblik, så tøv ikke med at tage fat i os. Husk også, at I kan booke en demo af Plando her på siden.

Forrige
Forrige

‘Årets Mest Nytænkende Virksomhed‘- Plando nomineret til branchepris

Næste
Næste

“Digital platform fjerner dårlige undskyldninger i ejendomsbranchen”