Support til vores brugere

Kom godt i gang med Plando

Lær Plando bedre at kende med vores supportvideoer. Siden vil løbende blive udbygget med videoer om forskellige handlinger i Plando.

Vi håber, du finder svar på dine spørgsmål her, og ellers er du meget velkommen til at skrive til os på [email protected]. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

FAQ

  • Når I er oprettet som team i Plando bliver du tilknyttet dit team ved at du modtager en e-mail med invitation. Benyt linket og opret dig som bruger. Herefter kan du logge på via plando.dk (brug login-knap) i menuen. Du kommer automatisk ind i det team du blev inviteret fra.

  • Ja. Plando’s teammodel er opbygget meget dynamisk. Du kan være tilknyttet flere teams og endda i teams med forskellige rettigheder til de respektive ejendomme. Du kan således også være tilknyttet flere teams på den samme ejendom, hvilket kan være en fordel alt efter den opgave eller rapportering du skal lave.

  • Plando rapporterer dynamisk og automatisk ud fra de registreringer og vurderinger der er lavet på ejendommen koblet med de prioriteringer omkring projekter I har gjort. Derfor rapporterer automatisk pr. vedligeholdelsesplan der oprettes. Du læser tilstandsrapporten i “bunden” af hver vedligeholdelsesplan. Vil du kun læse om registreringer - så er der direkte menuadgang hertil.

  • Hvis du “kun” er på et bygningsejerteam på en enkelt ejendom, har du muligheder for på denne ejendom for at lave dit eget scenarie - en versionering af vedligeholdelsesplanen som er forslået af den tekniker som har bistået. Du kan her vælge hvad der skal være med - og flytte rundt på projekterne så de passer med dine prioriteter og muligheder. Plando rapporterer automatisk i takt med du arbejder med planen. Du kan altid sammenligne dit scenarie med de andre oprettede scenarier og når du er færdig kan du få din plan valideret af den tekniske rådgiver der har bistået dig.

Tutorial videoer

Gå til videoer

Følg med når der er nyt.